به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    فرض کنید به تازگی موهایتان را رنگ کرده اید اما آن کیفیتی که انتظارش را داشته اید به دست نیامده است. در ایت صورت این امکان برای شما هست تا رنگ موی خود را پاک کرده و تغییر دهید. اگر نتیجه مطلوب را دریافت نکردید از روش های زیر برای پاک کردن رنگ مو استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این روش ها زمانی مفید خواهند بود که بلافاصله بعد از رنگ کردن آن ها را امتحان کنید. چنین روش هایی بر روی رنگ های نیمه دائمی کارکرد بهتری خواهند داشت.

     

    استفاده شامپوی ضد شوره و جوش شیرین

     

    • شامپوی ضد شوره را خریداری کنید. شامپوی ضد شوره کمی بیشتر از شامپوی معمولی قوی است. افرادی که شوره سر دارند سبو اضافی دارند که باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می شود. همین امر موجب می گردد پاک کردن شوره ها به فرمول قوی تری نیاز داشته باشد.

     

    • کمی جوش شیرین خریداری کنید. در هنگام استفاده به جای جوش شیرین هرگز از بیکینگ پودر استفاده نکنید. بسته بندی این دو اغلب شبیه هم است اما بیکینگ پودر در این شرایط کمکی به شما نخواهد کرد. جوش شیرین یک ماده دکلره کننده طبیعی است.

     

    • شامپو و جوش شیرین را به مقادیر مساوی ترکیب کنید. قبل از اینکه بخواهید موهای خود را بشویید، ترکیب را روی موهای خود بمالید و سپس چند دقیقه منتظر بمانید. بعد از گذشت چند دقیقه پاک کردن رنگ مو با جوش شیرین را تجربه می نمایید فقط کافی است موهای خود را بشویید.

     

    • شامپو را به طور یکنواخت روی موهای خود بمالید. از دو دست خود برای پوشاندن ریشه های مو استفاده کنید. از نوک تا ریشه مو را شامپو کنید.

     

    • اجازه دهید این ترکیب چند دقیقه بماند. شامپو و جوش شیرین باید به رشته های مو نفوذ کند و بر روی رنگ کار نماید. اجازه دهید این ترکیب بدون دست زدن یا شستن حدود 5 الی 7 دقیقه روی سر بماند.

     

    • موهای خود را به طور کامل شستشو دهید. زمانی که موهای خود را می شویید متوجه پاک شدن رنگ نیز خواهید شد و پاک کردن رنگ مو با جوش شیرین را تجربه خواهید کرد.

     

    شستشو با سرکه

     

    • ترکیبی از مقادیر مساوی سرکه و آب گرم ایجاد کنید. بیشتر رنگ ها از مواد قلیایی تشکیل شده اند و ماده اسیدی ندارند. اسیدیته سرکه سفید به پاک شدن رنگ ها کمک خواهد کرد.

     

    • موهای خود را با ترکیب مدنظر بپوشانید. در حمام یا در سینک، موهای خود را با آب و سرکه آغشته کنید. اجازه دهید این ترکیب کاملا در موها نفوذ کند.

     

    • موهای خود را بپوشانید و 15 الی 20 دقیقه منتظر بمانید. از کلاه یا کیسه پلاستیکی برای پوشاندن موها استفاده کنید. این ترکیب باید 15 الی 20 دقیقه روی موها بماند.

     

    • زمانی که موهای خود را می شویید، متوجه پاک شدن رنگ ها خواهید شد، زمانی که آب بدون رنگ خارج شد موها را شامپو بزنید.

     

    • در نهایت برای پاک کردن رنگ مو، آن ها را شامپو کنید و کاملا بشویید. زمانی که موهای خود را می شویید، متوجه پاک شدن رنگ ها خواهید شد، زمانی که آب بدون رنگ خارج شد موها را شامپو بزنید. می توانید این فرآیند را در صورت نیاز چندین بار تکرار نمایید.

     

     

    رضایی
    يکشنبه 14 فروردين 1401 - 17:13
    بازدید : 740
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 14
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه